Seny, pit i cullons…

Doncs sí, la frase que deia en Tito Vilanova com a lema i que jo també em repeteixo cada dia al llevar-me defineix el meu estat d’ànim i la meva actitud als últims mesos.

Sabeu? Estic bé. Ho estic aconseguint, mica en mica. Miro de sortir-me’n de tot plegat i de no fer res fora de lloc o del que em pugui empenedir. Miro de ser coherent i prudent i intento ser feliç amb tots els bons moments que em trobo cada dia de manera espontània i miro d’aprendre dels dolents, que també hi són massa sovint i que costen de passar.

Cada dia és una lliçó de vida. Porto mesos aprenent de tot plegat i en el fons estic content de tot el que he après i del que no deixo d’aprendre i de les conclusions que n’he pogut treure. En tot aquest temps hi ha hagut gent que no ha deixat de decebre’m, gent que no necessito a prop en la meva vida… també hi ha hagut gent amb qui pensava que podia comptar i que s’ha desenmascarat. Doncs lluny, ben lluny de mi. Però el més important és la meva gent, els de sempre i també la gent que m’ha sorprès en positiu, la gent que m’ha fet costat i m’ha recolzat, la gent que lluny de prendre partit, simplement ha estat pendent de mi i de tothom i tot el que em preocupa. A tots ells, als “meus”, us vull ben a prop, us necessito ben a prop.

Continuaran siguent temps durs, temps de més pals i decepcions. Sé que vindran, ja els espero… Però amb seny, pit i cullons en sortiré, en sortirem. I res ni ningú ho evitarà.

I narinant…

Anuncis
Explore posts in the same categories: Joan

Deixa un comentari

